Ogłoszenie nr 510011525-N-2019
z dnia 18-01-2019 r.
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie w roku 2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 659480-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie, Krajowy numer identyfikacyjny 73183800000,
ul. Browarna
55,
41-260
Sławków, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 29 31 039, e-mail
sekretariat@sp.slawkow.pl, faks
32 26 09 856.
Adres strony internetowej (url): sp.slawkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie w roku 2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie tj. ul.Browarna 55, 41-260 Sławków. Przez dostawę Zamawiający rozumie przywóz własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno-higienicznych określonych w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, na własne ryzyko oraz wniesienie zamówionych artykułów spożywczych do pomieszczeń kuchennych stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Jana Baranowskiego w Sławkowie.
2. Dowóz zamawianych artykułów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych tj. ferii zimowych, letnich, przerw świątecznych oraz innych dni ustalonych przez Dyrektora Szkoły w godzinach zadeklarowanych przez WYKONAWCĘ w Formularzu ofertowym i Formularzu cenowym.
3. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego z odpowiednim, co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem
4. Termin płatności faktur (wystawianych dwa razy w miesiącu) wynosi 21 dni, licząc od daty dostarczenia faktury przez WYKONAWCĘ.
5. WYKONAWCA oraz oferowane przez niego artykuły spożywcze muszą spełniać wymogi wynikające z przepisów:
a) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. 2018r. Poz. 1541, 1669 )
b) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
6. Na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA przedłoży dowody potwierdzające zgodność dostarczonych towarów z obowiązującymi normami jakości artykułów żywnościowych dopuszczonych do sprzedaży oraz zgodnością z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
7. Każdy dostarczony artykuł żywnościowy musi być I gatunku oraz posiadać ważny termin do spożycia. W przypadku warzyw i owoców oraz pieczywa każdorazowo będzie to oceniane organoleptycznie. W przypadku wędlin opakowania nie mogą być większe niż 1,2 kg.
W razie uzasadnionych wątpliwości co do jakości dostarczonego towaru, jego terminu ważności do spożycia, godziny dostawy oraz zwiększenia ceny na dany produkt ZAMAWIAJĄCY odmówi jego przyjęcia. WYKONAWCA zobowiązany jest w takim przypadku przyjąć zwrot i niezwłocznie – nie później niż do godziny 8:30 – dostarczyć na koszt własny towar wolny od wad lub w odpowiedniej cenie.
8. Kierowcy WYKONAWCY winni posiadać aktualne decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
9. ZAMAWIAJĄCY nie ma obowiązku wyczerpania całości wartości zamówienia. Ilości te są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie zamówień za okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania . Poszczególne ilości szacunkowe mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu na skutek zmiany ilości i wielkości zamówienia przez ZAMAWIAJĄCEGO z powodu zdarzeń losowych oraz innych okoliczności niezawinionych przez ZAMAWIAJĄCEGO pod warunkiem, że kwota przeznaczona na realizację danej części zamówienia nie zostanie przekroczona. WYKONAWCY nie służy roszczenie o realizację dostawy w ilościach i wielkościach podanych w tabeli Formularza Cenowego.
10. W przypadku gdzie podano nazwy własne artykułów w formularzu cenowym dopuszcza się możliwość zaoferowania produktów równoważnych o podobnej nie gorszej jakości tj produkty o parametrach smakowych i jakościowych takich samych lub lepszych w stosunku do produktów podanych w formularzu nazwą własną. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego w formularzu cenowym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR:
1
NAZWA:
Produkty mleczarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20116.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo- Usługowa „Ania” ul. PCK 7a/42, 41-260 Sławków
Email wykonawcy: aniamiedzinska12@gmail.com
Adres pocztowy: Firma Handlowo- Usługowa „Ania” ul. PCK 7a/42, 41-260 Sławków
Kod pocztowy: 41-260
Miejscowość: Sławków
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21121.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem
21121.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
21121.80
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
2
NAZWA:
Mięso, produkty mięsne, wędliny.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
68989.05
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo- Usługowa „Ania” ul. PCK 7a/42, 41-260 Sławków
Email wykonawcy: aniamiedzinska12@gmail.com
Adres pocztowy: Firma Handlowo- Usługowa „Ania” ul. PCK 7a/42, 41-260 Sławków
Kod pocztowy: 41-260
Miejscowość: Sławków
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
72438.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem
72438.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
72438.50
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
3
NAZWA:
Produkty głęboko mrożone.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10719.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakłady Produkcji Spożywczej „AMBI” , ul. Składowa 11, 41-902 Bytom
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zakłady Produkcji Spożywczej „AMBI” , ul. Składowa 11, 41-902 Bytom
Kod pocztowy: 41-902
Miejscowość: Bytom
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11254.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem
10240.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
13179.29
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
4
NAZWA:
Napoje
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3044.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo- Usługowa „Ania” ul. PCK 7a/42, 41-260 Sławków
Email wykonawcy: aniamiedzinska12@gmail.com
Adres pocztowy: Firma Handlowo- Usługowa „Ania”
ul. PCK 7a/42, 41-260 Sławków
Kod pocztowy: 41-260
Miejscowość: Sławków
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3321.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem
3321.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
3321.12
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
5
NAZWA:
Produkty owocowo-warzywne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
64922.51
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo- Usługowa „Ania” ul. PCK 7a/42, 41-260 Sławków
Email wykonawcy: aniamiedzinska12@gmail.com
Adres pocztowy: Firma Handlowo- Usługowa „Ania”
ul. PCK 7a/42, 41-260 Sławków
Kod pocztowy: 41-260
Miejscowość: Sławków
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
68661.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem
68661.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
68661.31
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
6
NAZWA:
Różne produkty spożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21666.09
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo- Usługowa „Ania” ul. PCK 7a/42, 41-260 Sławków
Email wykonawcy: aniamiedzinska12@gmail.com
Adres pocztowy: Firma Handlowo- Usługowa „Ania”
ul. PCK 7a/42, 41-260 Sławków
Kod pocztowy: 41-260
Miejscowość: Sławków
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23326.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem
23326.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
23326.16
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
7
NAZWA:
Ryby i przetwory rybne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17616.75
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo- Usługowa „Ania” ul. PCK 7a/42, 41-260 Sławków
Email wykonawcy: aniamiedzinska12@gmail.com
Adres pocztowy: Firma Handlowo- Usługowa „Ania”
ul. PCK 7a/42, 41-260 Sławków
Kod pocztowy: 41-260
Miejscowość: Sławków
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18497.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem
18497.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
29242.40
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
8
NAZWA:
Produkty z ziarna i skrobi.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3836.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakłady Produkcji Spożywczej „AMBI” , ul. Składowa 11, 41-902 Bytom
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zakłady Produkcji Spożywczej „AMBI” ,
ul. Składowa 11, 41-902 Bytom
Kod pocztowy: 41-902
Miejscowość: Bytom
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4029.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem
4029.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
4482.39
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
9
NAZWA:
Jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2090.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo- Usługowa „Ania” ul. PCK 7a/42, 41-260 Sławków
Email wykonawcy: aniamiedzinska12@gmail.com
Adres pocztowy: Firma Handlowo- Usługowa „Ania”
ul. PCK 7a/42, 41-260 Sławków
Kod pocztowy: 41-260
Miejscowość: Sławków
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2194.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem
2194.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
2194.50
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
10
NAZWA:
Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3595.70
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo- Usługowa „Ania” ul. PCK 7a/42, 41-260 Sławków
Email wykonawcy: aniamiedzinska12@gmail.com
Adres pocztowy: Firma Handlowo- Usługowa „Ania”
ul. PCK 7a/42, 41-260 Sławków
Kod pocztowy: 41-260
Miejscowość: Sławków
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3775.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem
3775.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
3775.49
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.