Sławków: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Jana Baranowskiego w Sławkowie
Numer ogłoszenia: 320956 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Jana Baranowskiego w Sławkowie , ul. Browarna 55, 41-260 Sławków, woj. śląskie, tel. 32 29 31 039, faks 32 26 09 856.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Jana Baranowskiego w Sławkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Baranowskiego w Sławkowie. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w X częściach. Wykaz asortymentu wraz z opisem zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ cześć 1-10. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.89.60.00-5, 15.00.00.00-7, 15.30.00.00-1, 15.80.00.00-6, 15.20.00.00-0, 15.60.00.00-4, 03.14.25.00-3, 15.40.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków i wymagań zawartych w art.22 ust .1 Ustawy PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat (w tym nieprzerwanie przez okres co najmniej 1 roku) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykaz musi zawierać co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie artykułów spożywczych do placówki oświatowej lub opiekuńczej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o akceptacji warunków i wymagań zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i przyjęcie ich bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2.W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2,3,4 rozdziału V SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. Podmiot, który zobowiązał się do udostępniania zasobów zgodnie z ust. 2b Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępniania tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany wartości umowy w sytuacji zmiany urzędowej stawki VAT na oferowany przedmiot zamówienia. Zmiana taka może nastąpić na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sp.slawkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. Jana Baranowskiego, ul. Browarna 55, 41-260 Sławków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 09:30, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Jana Baranowskiego, ul. Browarna 55, 41-260 Sławków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkty mleczarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości. Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury.Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 04 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso, produkty mięsne, wędliny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości. Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury.Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 04 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Produkty głęboko mrożone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości. Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury.Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 04 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.60.00-5.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Napoje..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości. Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury.Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 04 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Produkty owocowo-warzywne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości. Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury.Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 04 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Różne produkty spożywcze..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości. Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury.Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 04 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ryby i przetwory rybne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości. Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury.Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 04 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Produkty z ziarna i skrobi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości. Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury.Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 04 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Jaja..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości. Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury.Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 04 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości. Termin płatności faktur wynosi 21 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury.Wszystkie dostarczane artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 04 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: