Sławków: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Jana Baranowskiego w Sławkowie
Numer ogłoszenia: 246893 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Jana Baranowskiego w Sławkowie , ul. Browarna 55, 41-260 Sławków, woj. śląskie, tel. 32 29 31 039, faks 32 26 09 856.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Jana Baranowskiego w Sławkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Jana Baranowskiego w Sławkowie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.89.60.00-5, 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1, 15.80.00.00-6, 15.20.00.00-0, 15.60.00.00-4, 03.14.25.00-3, 15.40.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków i wymagań zawartych w art. 22 , ust. 1 Ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat ( w tym nieprzerwanie przez okres co najmniej 1 roku ) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykaz musi zawierać co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie artykułów spożywczych do placówki oświatowej lub opiekuńczej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zaświadczenie o dopuszczeniu pojazdu ( pojazdów ) do przewozu towaru ( towarów ), na które Oferent składa ofertę wydane przez SANEPID.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Informacja o przynależności do grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany wartości umowy w sytuacji zmiany urzędowej stawki podatku VAT na oferowany przedmiot zamówienia. Zmiana taka może nastąpić na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sp.slawkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. Jana Baranowskiego ul. Browarna 55 41-260 Sławków..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 09:30, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Jana Baranowskiego ul. Browarna 55 41-260 Sławków (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkty mleczarskie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso, produkty mięsne, wędliny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Produkty głęboko mrożone..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.60.00-5.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Napoje..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Produkty owocowo-warzywne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Różne produkty spożywcze..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ryby i przetwory rybne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Produkty z ziarna i skrobi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 7.00 - 9.00 do siedziby Zamawiającego z możliwością zmiany wielkości dziennego zapotrzebowania z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.Dostawa towarów musi odbywać się pojazdem ze świadectwem dopuszczenia do przewozu towaru (towarów), na które Oferent składa ofertę wydanym przez SANEPID. 5.Termin płatności faktur wynosi 14 dni, licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury. 6.Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 02 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: