Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw, skarg i wniosków
Regulamin przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
- Skargi i wnioski mogą być wnoszone ustnie, pisemnie lub telefonicznie.
- W razie zgłoszenia skargi lub wniosku ustnie, przyjmujący zgłoszenie sporządza protokół, który podpisuje wnoszący i przyjmujący zgłoszenie.
- W protokole zamieszcza się datę przyjęcia skargi lub wniosku, imię, nazwisko i adres zgłaszającego oraz treść skargi lub wniosku.
- Przyjmujący potwierdza złożenie skargi lub wniosku, jeżeli zażąda tego wnoszący.
- Skargi i wnioski zgłoszone anonimowo nie są rozpatrywane.
- Jeżeli treść wniosku lub skargi jest niejasna, wzywa się wnoszącego, by w terminie 7 dni od dnia wezwania, złożył wyjaśnienia dodatkowe z jednoczesnym pouczeniem, że ich brak spowoduje pozostawienie skargi lub wniosku bez rozpatrzenia.
- Skarga dotycząca określonej osoby nie może być przekazana do rozpatrzenia tej osobie ani osobie, wobec której pozostaje ona w stosunku nadrzędności służbowej.
Skargi i wnioski są odnotowywane w Rejestrze skarg i wniosków. Rejestr ten zawiera:
- podstawę prawną
- regulamin przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
- procedury postępowania w sprawach skarg i wniosków
- procedury rozwiązywania sytuacji konfliktowych w szkole
Informacja wytworzona przez:
Elżbieta Latosińska , w dniu: 11‑01‑2013 10:21:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Elżbieta Latosińska
email: sekretariat@sp.slawkow.pl tel.:(32) 29 31 039 fax: (32) 26 09 856 , w dniu: 11‑01‑2013 10:21:00
email: sekretariat@sp.slawkow.pl tel.:(32) 29 31 039 fax: (32) 26 09 856 , w dniu: 11‑01‑2013 10:21:00
Data ostatniej aktualizacji:
10‑02‑2013 15:49:06
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|